петак, 04. децембар 2015.

Podsjetnik za nedodirljive ...

Pod utiskom vrlo nepristojnog i neprofesionalnog odnosa radnika u kulturnim institucijama grada, odlučio sam da vam ponudim ovaj mali podjsetnik o vasim obavezama.

Kratko uputstvo za menadžment i druge zaposlene u kulturnim institucijama.


Posao osoblja koje radi u sali ili holovima u kulturnim centrima, pozorištima i sličnim institucijama je: 

1. da budu učtivi i požele posjetiocima dobro veče.
2. ako su sjedišta numerisana i postoje ulaznice da pokažu posjetiocu gdje je njihova stolica.
3. ako prilikom izvođenja koncerta i predstave dođe do šetanja salom, ukažu posjetiocu da to ne može da radi.
4. da tokom izvođenja kompozicije ili čina predstave ne dozvole ulazak salu i sve koji su zakasnili uljudno zamole da sačekaju dok se čin ili kompozicija ne završe.
5. da ako dođe do ometanja predstave ili izvođenja djela na razne načine (grickalice i druge zanimacije, telefoni, plač djeteta) zamole posjetioca da prestane sa tim aktivnostima ili da napusti manifestaciju.
6. da za vrijeme održavanja ne dozvole trčkaranje djece između redova.

Posao menadžmenta kulturnih insitucija je :

1. da organizuju programske sadržaje iz oblasti kulture za koju su zaduženi (kako ovo logično zvuči),
2. ako ne štampaju besplatne karte, a koncert je besplatan onda su dužni da svim zaintersovanim posjetiocima omoguće dodatne stolice za sjedenje,
3. da naplaćuju ulaznice za kulturne događaje jer umjetnici ne žive od vazduha, (ovo već nije realno)
4. upoznati predstavnike medija sa ponašanjem za vrijeme održavanja događaja...

Posao menadžmenta kulturnih institucija NIJE :

1. dobijati platu iz gradskog ili republičkog budžeta i ne raditi ništa, (nego kako drugačije)
2. ne organizovati ništa,
3. izdavati naređenja o zaključavanju objekta za vrijeme održavanja koncerta/predstave... (osim u neposrednoj opasnosti od terorizma) ;)


Posao osoblja NIJE :
1. kritikovati posjetioce ako su zakasnili na manifestaciju i prijetiti zabranom ulaska naredni put,
2. hodati tokom događaja i slikati događaj ometajući izvođače i publiku,
3. biti neučtiv, nepristojan i posjetiocima se obraćati bez persiranja.
4. da radnice zaposlene na održavanju ulaze u (pred)salu u radnim kombinezonima sa rukama u džepovima...


P.S. Zamolio bih one predstavnike institucija koji svoj posao rade pošteno i savjesno da zanemare ovaj blog...

Нема коментара:

Постави коментар